Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

woensdag 24 oktober 2012

hetzelfde maar toch anders

Hallo allemaal,

Vandaag zijn wij weer aan de beurt om je te voorzien van een portie inspiratie!

Dit keer hebben we een bakje gepimpt.. dit zijn van die bakjes waar mini komkommers inzitten of tomaatjes...ik zeg: omspoelen en hergebruiken :) want zeg nou zelf.... daar zijn ze toch veel te leuk voor :)


De basis is het zelfde... we hebben beide het papier gebruikt van Maja Design. en het stempeltje is van La La Land craft sweetheart Marci




eerst de uitwerking van sjakkie ze heeft het stempeltje ingekleurd met de Copics.
en vervolgens gaan pimpen met de Doo-Hickeys van Magnolia.  de bloemen zijn kant en klare bloemen. en verder aangekleed met verschillende drew drops. en vershillende lintjes voor de aankleding.






dan de uitwerking van Martine.

Ook ik ben aan de gang gegaan met de bloemen en swirls en blaadjes van de Doo-Hickeys van Magnolia.
het gras heb ik gemaakt met een pons van Martha stewart . ook heb ik kant en klare bloemen hier en daar gebuikt. en in de bloemen heb ik pareltjes geplakt.
zo krijg je weer een leuk geheel.
in het bakje heb ik harten snoepjes in gedaan.. en ook de tekst:  van ♥te.


Ik ben benieuwd wat jullie er weer van vinden!
en wij wensen jullie nog een fijne dag!

veel liefs,
Sjak en Martine




17 opmerkingen:

  1. wat een leuk idee, ik zal wat van die bakjes weggegooid hebben, volgende keer maar weer bewaren haha
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een leuk idee zeg. Ze zijn allebei in jullie eigen stijl superleuk...
    Heel veel freubelgroetjes,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goed idee om die bakjes te gebruiken! Deze twee uitwerkingen geven in ieder geval al een hoop inspiratie :-)
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een supercreatie hebben jullie beide gemaakt, erg leuk
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk idee dames!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk verzonnen en mooi gemaakt !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuke bakjes en mooi gemaakt.
    fijne woensdag paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk idee die bakjes!!
    Ook leuk voor een cadeautje. :D

    Liefs Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje, wat ben ik een lekkere doos geweest, wat heb ik al veel van deze bakjes weggegooid. Dit is een hartstikke leuke tractatie zo. Mijn complimenten voor deze recycletip en een nog grotere voor de uitwerking ;-)
    Groetjes, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo leuk om weer twee verschillende dingen te zien met dezelfde materialen!!! Heb ik nu zelf ook eens gedaan met een blog-vriendin van mij! Zo leuk!!!

    Die van jullie zijn beide prachtig. Weer genoeg leuke ideetjes gezien ;-)

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg leuk geworden! Bedankt voor de tip, ik heb er inderdaad ook al een hoop weggegooid...
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk idee dames! En supergezond ook, eerst lekker tomaatjes en komkommertjes eten en dan aan de scrap!

    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk idee Dames geen duur maar leuk cadeautje groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen