Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zondag 14 oktober 2012

winter wonderland

Hallo lieve volgers,

Van deze leuke stempel heb ik deze keer mijn kaartje gemaakt.

De kerststempel is van Whiff of Joy en deze keer ingekleurd met de Copics
en daarna glitter erlangs.

Dit is uiteindelijk mijn kerstkaart geworden turkoois met wit.


De basis is van Bazzill cardstock, het designpapier van S.E.I. (Silver Valley).
De randen zijn bewerkt met chalk van versa magic.
Verder heb ik nog gebruikt: magnolia doohickeys (label swirls en ponchita bloem),
randpons en hoek van martha stewart, lint, en dew drops.

Dit was mijn bijdrage op de blog vandaag en ik wens jullie een fijne zondag en tot
de volgende keer.

Liefs en groetjes Paula.

18 opmerkingen:

  1. Hoe mooi! En die stempel is echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje met dit schattige stempeltje.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart zeg !
    Mooie kleurtjes.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje!! Leuk stempeltje en mooi ingekleurd!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart met een schattig stempeltje!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi kaartje, heerlijke kleuren!
    Liefs van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi paula
    wat een schatje van een kaart zo lief van kleur en een superleuke stempel!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WAUW ! Ik vind het een prachtig kaartje , Paula ! Erg mooi in die kleur. En leuk .... een WOJ-stempel. Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke kaart en mooie kleuren!
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi gemaakt, zo leuk met de glitterrand!! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart lief stempeltje.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Paulua, ik vind hem super, de kleuren zijn ook zo mooi.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Paula....wat mooi! Die kleuren zijn schitterend...je hebt mijn adres toch?
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooi dit kaartje

    prachtige kleurtjes gebruikt

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen