Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

maandag 8 oktober 2012

WISHING YOU ....

Lieve KreaTejaTeam-Vriendinnen !

Vandaag is het eigenlijk helemaal niet mijn dag , 
maar ik neem het even over van mijn lieve team-maatje Mieke.
Ik heb een kerstkaart voor jullie.
En ik ben best wel trots , 
want met deze kaart ben ik Guest-Designer bij Simply Magnolia.
Ik heb Jingle Jangle Tilda gebruikt.
Ingekleurd met distress-inkt.


Bundled Sage , Pumice Stone en Tattered Rose.
Voor de schaduw gebruik ik Derwent C 700 en chalk.


En dit is hem dan ....
Deze kleur gebruik ik niet vaak , dus het was nog een hele uitdaging.

INGREDIENTEN :

- wit cardstock en golfkarton
- Magnolia designpapier
- naaimachine en nietmachine
- Adirondack Espresso voor de randjes
- Go Kreate mal
- Magnolia stans kerstboom en doily
- Sizzix stans Butterflight
- Marianne Design stans dennetak
- vlinder pons
- paperclips
- splitpennen
- 3d foam
- roosjes
- twine
- charm kerstboom
- tekst-stempel ( merk ? )
- tule en brad
- strikjesmaker van Joy
- parelsnoer
- poststempel en randstempel ( Stampinback )
- verbandgaasje




Ik hoop dat jullie het een mooie kerstkaart vinden.
En dat jullie geinspireerd zijn om zelf aan de slag te gaan met de kerstkaarten ....
Misschien dat jullie dan zelfs nog meedoen aan onze challenge ?
Jullie hebben nog een week de tijd.

Bedankt voor jullie bezoekje.
Tot de volgende kaart !


21 opmerkingen:

  1. Het is een plaatje!!!
    En leuk dat je meedoet bij ons team als gast designer.Top!!

    Lieve groet anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kerstkaart christa. Mooie kleuren ook, mag je zeker trots op zijn hihihi.

    Heel veel freubelgroetjes,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een supermooie kaart zeg !!!
    Daar kun je als GastDTer wel mee voor de dag komen.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg mooie kaart en een hele leuke stempel gebruikt.
    liefs jackelien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje en een heel leuk stempeltje.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een supermooi kaartje
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtiggg heel mooie creatie ,apart ook die kleuren zo, ik vind het echt mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie kaart, al vind ik vlinders niet echt kerstachtig!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi christha
    ziet er geweldig uit en vooral in die rustige kleuren echt iets om trots op te zijn en er springen gewoon weer ideetjes in mijn hoofd bij het zien van je lieve kaart!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig zeg, en ik vind de kleur heel mooi. je hebt soms zo je eigen voorkeur voor kleuren en als je dan een opdracht krijgt is het best lastig maar je bent geslaagd hoor hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een scvhitterende kaart!! Er zitten zoveel mooie details op verwerkt!! Je ziet iedere keer weer iets nieuws!! Je raakt er niet op uit gekeken!!

    Groetjes, Nelie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Christa wat een BEAUTY, echt geweldig, die mag bij mij in de bus vallen haha.
    liefs paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauw, wat een prachtige kaart!!!
    Ik vind hem helemaal super met al die schitterende details!!!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtige kaart met deze mooie kleur groen mooie detai,s er op en met één van mijn favo stempels

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Christa,

    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt super mooi ingekleurd.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Christa

    Mooi kaartje heb je gemaakt ook een heel leuk model veel details erop mag je wel mee de dag komen als gastdesigner.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige en uitgebreide kaart, toppie hoor!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo dames, ik begrijp dat dit niet helemaal de juiste weg is, maar zag vrijdag al per toeval mijn naam in de rechterkant staan en dat ik een stempel gewonnen heb, helemaal super en ben er ook heel blij mee, alleen probeer ik een mail te sturen maar krijg hem dan weer terug dat het niet gelukt is, kunnen jullie me vertellen wat nu te doen. Ik hoor het graag. Alvast bedankt.
    Groetjes van Anita Meijer

    BeantwoordenVerwijderen