Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

vrijdag 5 oktober 2012

een notitie kaartje

Hallo allemaal, Vandaag breng ik het voorjaar/zomer in huis... whahah! een beetje te vroeg natuurlijk... maar ik had wel even zin in wat "kleur" dus toen ik dit leuke paperpad van Echo park for the record 2 dacht ik.. die ga ik gebruiken voor mijn nieuwe "project" Ik vind dit heel erg leuk om te maken.. het is een kaart... maar toch ook weer niet... en daar hou ik altijd wel van. De schattige stempels die ik hiervoor heb gebruikt zijn van La La Land craft. ik heb ze gekleurd met twinkling H2o en distress inkt. en hier en daar bewerkt met de parelpennen. Verder zijn de bloemen die ik gebruikt heb van crealies creative flowers nr 10 en de blaadjes zijn de creative shapes nr 11 & 12 achter de bloemen heb ik hier en daar nog wat meeldraad verwerkt. Ik ben benieuwd wat jullie van mijn vrolijk kaart vinden! en wens jullie alle een heel fijn weekend! Groetjes Martine

14 opmerkingen:

  1. Het is zeker een vrolijke kaart geworden, maar past toch wel goed bij het herfstweer, vind ik hoor...
    Ik vind het juist hele mooie herfstkleuren !

    Heel veel freubelgroetjes,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk ideetje, heel mooi gemaakt!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart hoor !
    Leuk zo met dat notitieboekje er in.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi martine
    nou zo vrolijk werkje als jij hebt gemaakt is echt wel nodig met dit gure herfstweer!!
    fijn weekend en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja heerlijk dit notitie boekje, op naar het voorjaar hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk, ook super om cadeau te geven!
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi dit notitie kaartje heel leuk gevonden ook

    prachtige kleuren kan voor zomer maar ook voor herfst

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  8. superkaartje weer hoor martine
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig, een heel leuk idee zo.
    Groet,Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, vrolijk is die zeker!!! En het is geweldig leuk idee om zo'n notitieblokje te verwerken. Ga ik zeker eens onthouden! Nu even opzoek naar kleine blokjes ;-)

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke vrolijke notitie kaart martine.
    fijn weekend paula.

    BeantwoordenVerwijderen