Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

donderdag 4 oktober 2012

Sweet holiday wishes

Goedemorgen allemaal ,
Het is weer Donderdag dus mijn dag om een kaartje te showen ...
War heb ik gemaakt voor jullie ??
Ja hoe zullen we het noemen  ..haha een kaart met mini cris cross erop ..... Ach maakt niet uit het is weer eens wat anders ....
Voor mijn kaartje heb ik een stempel gebruikt uit de aller aller nieuwste collectie van magnolia , Vrijdag komen ze binnen maar jullie kunnen ze hier al preorderen ..... Het papier wat ik gebruikt heb is een paper pad van  kaisercraft   en het heet turtle dove!!




Ik heb eerst een vorm gesneden in kraft cardstock met een inshape mal van crealies..... en daarna met  2 stukjes cardstock  van 7 bij  14 cm een mini criss cross gemaakt ...... de randjes aan het kaartje zijn gemaakt met een pons van Marta steward .....

Achter de crisscross heb ik een sneeuw vlokken rand gemaakt mt een border stans van memorbox..... 
 de tekst stempel en  dennetak stans zijn van marianne design


Het afdrukje is gekleurd met een combi van distress markers en de twinkling H20.....H et is zo,n fijne combi om mee te werken .....  de kleuren van de h20  vullen de markers perfect aan ..... de kleur h20  van het jasje  is Jasper red ....een geweldige kleur rood !!!

Verder heb ik mijn kaart  afgewerkt met wat bloemen , lint ....en de perlen pennen!!  
Ik hoop dat jullie weer inspiratie krijgen om zelf aan de kerst kaarten te gaan beginnen .....want t gaat opschieten haha

 Liefs Raffa

18 opmerkingen:

  1. Prachtig Raf, leuk modelletje en die stempel is weer zo mooi (die wil ik ook haha) Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het weer een supermooie kerstkaart geworden, leuk ook met het envelopje erop. Ik zie nu dat het geen easel kaart is... Had het niet goed gezien....
    Heel veel freubelgroetjes,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij is weer helemaal geweldig zo mooi

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig. Wat een mooie en bewerkelijke detail! Heel mooi om naar te kijken!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat mooi gedaan!!! Ik ben niet best met kerstkaarten, dus ik kan wel wat voorbeelden langs zien komen ;-)

    Prachtig!!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er geweldig uit wat een leuk idee die mini criss cross op een kaart

    groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart weer. Heel leuk met die mini-cross erop. Leuke stempel van de nieuwe serie.
    groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel schattig winterkaartje!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. geweldig wat een prachtige creatie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie kaart leuk met cris cros envelopje.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel mooi raffa leuke kaart er van gemaakt envelop cris cros

    en edwin er bij ooke erg mooi

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart! Je blijft er naar kijken.

    Hele leuke stempel ook!

    Groetjes,

    Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een supermooie creatie is dit weer raffa
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige kaart !! Ik kom helemaal in de kerststemming.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kerstkaart is dit, er is zoveel op te zien!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen