Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

maandag 22 oktober 2012

Kerst...


Goedemorgen allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt op het blog van Krea Teja Team. Dit keer een soort van kaart doosje met inhoud....geen idee hoe ik het anders moet noemen. Ga maar gewoon kijken, dan snap je het misschien beter...LOL!


Het is gemaakt met papier uit een paperpad van Echo Park - Very Merry Christmas. De basis bestaat uit Kraft cardstock en alle randen zijn bewerkt met distress inkt Vintage Photo.

Het afdrukje is er eentje uit de nieuwe kerst serie van Magnolia  Tilda met de bel en is ingekleurd met de copic markers. De bont randjes van de muts heb ik bewerkt met Liquid Appliqué en ook op de rode kerstster moest natuurlijk hier en daar wat witte sneeuw:-)



Ook de achterkant en binnenkant heb ik voorzien met papier uit hetzelfde blokje die overigens bestaat uit mooie traditionele kerstkleuren. 



In het 'doosje' hangt een geur hart die ik gekocht heb bij de A-C-tion. Heerlijk om aan een kapstok te hangen tussen je kleren. Om het doosje te kunne sluiten heb ik een stukje klitteband gebruikt


Voor deze heerlijk ruikende creatie heb ik verder nog gebruikt gemaakt van:

*Cutting and embossing frame van Joy crafts
Frosty Border van Memory Box
* Kerst ster mallen van Marianne Design
Hulst takjes van Marianne Design

De tekst stempeltjes van Kaiserkraft, letter kraaltjes en hotfix steentjes komen uit mijn eigen voorraad.


10 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kerstkaart , Mieke !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kreatie en zo zie je maar waar de action alweer niet goed voor is
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er superleuk uit, dat moet ik onthouden!
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat mooi! En een heel leuk idee!!! Ook om cadeau te geven ;-)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie en lekkere kerstkaart Mieke.
    leuk gedaan.
    liefs paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart/doosje Mieke!
    Ik kan 'm bijna ruiken! Hihi.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kerstkaart/doosje mooi papier wat je gebruikt heb.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen