Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

vrijdag 12 oktober 2012

HAPPY BIRTHDAY ....


Lieve KreaTeja-Vriendinnen !

Vandaag wil ik jullie verblijden met een verjaardagskaart.
Ik heb een keer geen Magnolia gebruikt , 
maar een stempel van C.C. Designs :
Ze is ingekleurd met distress-inkt.
Tattered Rose , Black Soot , Picked Raspberry en Pumice Stone.
Daarna uitgeknipt en 3d opgeplakt.


Aan papier heb ik gebruikt zwart , wit en rose cardstock.
En het prachtige design-papier is van FabScraps ;
Alle papierranden heb ik bewerkt met de Distrezz-It-All van Zutter
 en daarna be-inkt met Black Soot.
Ook heb ik mijn naaimachine weer veelvuldig gebruikt.
En zo is de kaart dan geworden :


INGREDIENTEN :

- stans Magnolia border en wolk
- stans Sizzix Butterflight
- stans CLD swirl
- nestabilitie cirkel
- randstempel Stampinback
- hekje Unique
- hartjes pons en vlinder pons
- foamtape
- plakparels
- Dymo lettertang
- lint
- splitpennen
- naaimachine , nietmachine
- bloemen pons EK retro




Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart.
Bedankt voor jullie bezoekje.
Ik wens jullie alvast een heel fijn weekend.
En tot de volgende kaart !


16 opmerkingen:

  1. Ohhh, wat een lief kaartje is dat geworden. Heel inspirerend. Lieve stempel ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een sweety.. Mooie kleuren en leuke stempel....
    Heel veel freubelgroetjes,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een dotje.heel mooi.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. CC of een Magnolia het maakt gewoon niet uit bij jouw, ze zijn allemaal echt FANTASTISCH MOOI
    om te zien een toppertje weer.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is ook weer een prachtig kaartje zeg !!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi christa.
    fijn weekend paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi christa
    het maakt niet uit of je nou een stempel van magnolia of iets anders gebruikt je kaart ziet er weer schitterend uit!
    fijn weekend en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het is weer een prachtig kaartje.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel schattig kaartje,
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke kaart , leuk de vlinders zo !

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart en mooie kleur, ik hou d'r van!
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel mooi

    de kleuren bij elkaar ook een lief stempeltje

    en mooie detai,s

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ow wauw!!! Niet mijn kleurencombi, maar wat een mooie kaart!!! Ik ben er helemaal weg van ;-)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen