Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zondag 28 oktober 2012

Sweet heart!



Hoi allemaal, 

Ik hoop dat jullie deze nacht lekker hebben geslapen met
dat uurtje langer ;-)

Vandaag heb ik nog eens een kerstkaartje voor jullie!
Wordt hoog tijd om mijn doos met kerstkaartjes verder
te vullen :-) Anders ga ik er niet komen denk ik!

Maar er zijn weer zoveel leuke nieuwe kerststempeltjes
uitgekomen en daarvan is deze lieve magnolia :-)
Ik vond haar zo lief met haar peperkoekenhartje!
Het vrolijke kerstpapier is van Imaginice
mijn multiframe van Nellie Snellen weer gebruikt.
Tekst is van Whimsy stamps, dan had ik deze knoopjes nog liggen
en vond ze voor deze kaart toepasselijk dit
 "koekenmannetje"en "snoepje" :-) 
Voor de rest nog een randpons van Martha Steward.




12 opmerkingen:

  1. Mooie kaart hoor !
    Dit is ook weer zo'n schattige Tilda.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke kerstkaart, mooi gedaan!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Anneke. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart!!! Vrolijke kerstkleurtjes gebruikt.

    Uurtje langer krijgen wij helaas niet van de kleine kindjes, enkel extra 'stress' doordat het bio-ritme omver geschopt is ;-)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi anneke
    een erg vrolijke kaart met een superlieve magnolia,ziet er erg leuk en mooi uit
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuke kerstkaart lekker vrolijk.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kerstkaartje heb je gemaakt Anneke, ik vind hem prachtig. En wat een geweldige magnoliastempel is dit inderdaad.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie en vrolijke kerstkaart !! Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen