Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zondag 21 oktober 2012

Zeemeermin kaart




Hallo allemaal,

vandaag wil ik jullie deze ronde zeemeermin kaart laten zien.
Ik heb de vorm van de ronde kaart gemaakt met de ronde nestabilitie.
en daarin heb ik weer een kleine nestabilitie uitgesneden.. zodat je een soort "venster" krijgt.
daar heb ik achter verbandgaas geplakt.. dat vond ik wel een beetje bij de sfeer horen.

Het lieve stempeltje wat ik hier heb gebruikt is van C.C design zeemeermin Lucy. ik heb haar gekleurd met de H20 en de distress inkt.
de blaadjes die ik hier heb gebruikt zijn de Creative shapes nr 21. de bloemen zijn ook van crealies.
daaronder heb ik nog meeldraadjes verwerkt.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden

Groetjes Martine

14 opmerkingen:

  1. Wow, echt weer een mooie martine kaart. Toppertje...
    Heel veel freubelgroetjes,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi gedaan! Dat verbandgaas en bloemen en kleuren maken echt een sfeer bij die stempel, mooi gedaan!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk idee zeg. heel mooi. en mooi papier heb je gebruikt.
    groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart hoor !!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi deze kaart! En de kleuren zijn prachtig! betje out of the box voor Martine...;-0

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen