Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

vrijdag 19 oktober 2012

Maya the witch!



Hoi allemaal, 

vandaag is het weer mijn beurt om iets aan jullie te laten zien!
Deze keer heb ik een halloweenkaartje voor jullie,
wie houdt er ook zo van halloween als ik?

Deze schattige stempel van Whiff of joy moest ik dan ook hebben :-) 
De kleine Maya is zo schattig en zeker op haar bezem!
Het papier is van Echo Park "Happy Halloween" genaamd!
Het is zo'n geweldig leuk papier om mee te werken ...

De sentiment tickets zijn digi's uit de collectie van Whimsy Stamps!
Voor de rest nog lint, touw, charm, herfstblaadjes, ...
 


De tag heb ik gemaakt met een vel uit de collectie van Echo Park 
genaamd "Scary Story Cards"!
Vond het wel leuk om die erachter te plaatsen :-)


Ook heb ik de stempel in 3D effect gedaan, erg leuk om zo te kleuren !!


Nog een hele fijne dag! 
En alvast een heel prettig weekend :-)

9 opmerkingen:

  1. Super vrolijk halloween kaartje, leuk model!
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk Anneke....ook het 3d effect...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zelf ben ik niet zo dol op halloween, maar de kaartjes die ik daarvoor voorbij zien komen zijn wel mooi! Deze stempel is inderdaad echt een schatje!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind halloween ook super leuk

    mijn vriendin en ik sturen elkaar dan een kaart toe

    vind je halloween kaart erg gaaf

    en een super leuke stempel

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke Halloweenkaart en inderdaad een heel leuk stempel afdrukje.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een leuke kaart! Prachtige kleuren! Ik vind het ene heel leuk model kaart!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen