Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

donderdag 18 oktober 2012

Wijn hanger

Goedemorgen  lieve volgers ,
Vandaag mag ik weer  wat laten zien .Ik heb voor de afwisseling eens een stempel van house mouse gebruikt , die ik heb gemaskt op een kerst tekst van magnolia

Omdat ik  het leuk vind een  kadootje te geven met kerst  aan mijn collega,s  heb ik er een wijn hanger van gemaakt .... geeft zo leuk  !!je hangt m gewoon aan een fles en je kadootje  is klaar

Het  papier wat ik heb gebruikt is van magnolia.....  het is uit de nieuwe kerst collectie .....

Mijn afdrukje heb ik gekleurd met distress markers en de muts van mouse  is gekleurd met  jasper red van de twinkling h20..... dit is zo,n mooie diepe kleur rood !!Achter mijn afdrukje zit een    vorm van spelbinders geplakt die ik  schuin geplakt heb ......



Ik  heb mijn wijnhanger versierd met 2 denneappels , deze heb ik gemaakt met  een stans van Tim Holz....
Het werkt net als de rol roosjes ..... alleen dan   trek je hem  wat uit en er vormt zich een denneappel ....
De witte takjes zijn gestanst  met de magnolia doohicky   mistelto ..... een heel veelzijdig  takje  ......
Verder heb ik  nog wat lint en bloemen uit eigen voorraad gebruikt ......


Dit was mijn bijdrage weer voor vandaag en hoop dat jullie hem leuk vinden .....
 Liefs  Raffa








10 opmerkingen: