Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zaterdag 27 oktober 2012

Deurhanger






Vandaag wil ik jullie deze leuke MDF deurhanger laten zien.
altijd leuk om kado te geven.

Ik heb de bestaande deurhanger gepimpt met het papier van Maja design vintage basics.
een mooi en rustig papiertje al zeg ik het zelf. ideaal voor een rustige basis.
Het stempeltje is van Magnolia. het is al een oudje.. maar die zijn en blijven natuurlijk ook schattig. vooral voor een meisje die gek is op dansen.
het frame wat ik achter het afdrukje heb verwerkt is een stans van spellbinders.
de swirls die ik hier elke keer gebruikt heb zijn van cheery lynn design. de bloemen zijn gemaakt met de Doo- Hickeys van Magnolia. en verder afgewerkt met jutte en veertjes en meeldraden.

Ik ben benieuwd wat jullie van de deurhanger vinden

groetjes Martine




14 opmerkingen:

  1. Superleuk deze deurhanger! Daar ga ik me ook nog eens aan wagen: altijd leuk om op de deur te kunnen zetten dat je druk bezig bent met stempelen ;-)
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er superleuk uit,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg mooi gemaakt hoor super.
    groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is heel leuk Martine!!
    Ben gek op die stempel. :)

    Liefs Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie creatie! En die Tilda blijft ook super!!!!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi gemaakt Martine.waar haal je toch altijd je ideeen vandaan en ze worden elke keer heel mooi heb laatst zelf een hart gepimt ik had er veel moeite mee en dan kijk ik naar wat jij pimt en het is altijd perfect bewerkt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat leuk om allemaal te lezen! dank jullie wel allemaal :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk gedaan martine, hij blijft mooi he stans die van spelbinders,
    ik heb hem nu ook. ga er ook eens mee aan de slag. gr lilian

    BeantwoordenVerwijderen