Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zaterdag 13 oktober 2012

Kerstkaart







Vandaag laat ik jullie weer een kerstlabel zien.. die zijn altijd zo makkelijk en snel te maken met de stans van Tim holtz Label. ik doe dit dan altijd met chipboard karton.. zodat hij gewoon lekker stevig is.

Het label is bekleed met papier van vorig jaar van Bo Bunny.
Het stempeltje is ook al een oudje.. en is natuurlijk van Magnolia, en die heb ik ingekleurd met de distress inkt. en bewerkt met stickels en parelpennen
daarna ben ik beginnen met het pimpen van de label. aan de linkerkant zie je een soort "kleedje" dat is een stans van Cheery lynn design.  en de bloemen zijn gemaakt met de flower stans van magnolia, en de takjes zijn ook de stansen van Magnolia.

ik vond hem nog een beetje "saai". en dacht.. ik mis iets... maar wat... haha.. ik dacht.. ik hang er gewoon nog een ijskristal aan.. en die is gemaakt met de stans van cheery lynn design.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden

groetjes Martine

11 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kersttag is het Martine.Mooi rondje moet eens naar die mal kijken.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje!!! Echt helemaal super...en die magnolia...zo mooi gekleurd!!

    Groetjes suus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje! Hele mooie kleuren en wat is die magnoliastempel leuk.

    Groetjes,

    Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een superkaartje weer martine
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige label hoor !!
    Mooie kleurtjes.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi label kaartje martine

    met deze lieve magnolia er bij

    mooie ster onder aan

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke tag en wat een goed idee om het van chipboardkarton te doen. Ik vind ze ook altijd te slap maar weet nooit wat ik daarmee kan...
    Mooi gemaakt hoor!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen