Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

dinsdag 16 oktober 2012

HAPPY BIRD DAY ....


Lieve BlogVriendinnen !


Hier in het zuiden van Nederland is de Herfstvakantie begonnen.
Een heerlijk gevoel van niets moeten.
En wat doe je dan .... Lekker kleuren !
Ik heb een afdrukje gemaakt van Tilda met Kookaburra op DCP-papier.
En ingekleurd wederom weer eens met mijn Copics.
Ik ga ze de komende tijd weer eens vaker gebruiken.
Het kleurt toch wel heel fijn.
En het resultaat vind ik ook best mooi ....



Dit zijn de kleuren die ik gebruikt heb :

Huid E000 , E00 , E21
Blauw B0000 , B000 , B93 , B95 , B97
Grijs W00 , W1 , W3 , W5



De chipboard vogelkooi heb ik eerst bewerkt met Ferro ( ViVa Decor ) 
en daarna met een Silver Paint Dabber ( Adirondack ).
Om het een beetje een metaalachtig uiterlijk te geven.




INGREDIENTEN :

- wit cardstock ,  zilverkleurig glimmend karton en chipboard
- Maja designpapier Crea Diem
- stukje wit ribbelkarton ( verpakking )
- distress inkt Black Soot om papierranden mee te bewerken
- naaimachine , nietmachine
- 3d foamtape
- stans Tim Holtz vogelkooi en butterflight
- stans Go Kreate
- vlinderpons , hartjespons
- randstempel Stampinback
- lint
- paperclips
- hoekornamenten
- stoffen label
- veertjes
- Dymo lettertang
- glossy accents ( gebruik ik als lijm )

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met mijn kaart.
Vergeten jullie niet om te stemmen op jullie favoriete kaart bij de challenge ??
Morgen start er weer een nieuwe challenge.
Fijne dag.
En tot de volgende kaart !


18 opmerkingen:

  1. Hij kwam mij al zo bekent voor ;-) Hij blijft schitterend!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Thea, wat is 'ie leuk!! Dat vogelkooitje is helemaal geweldig en de tekst ook! Super kaart! Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is nog vroeg .... maar het is toch echt Christa die de kaart heeft gemaakt. :) :)

      Verwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave creatie, ziet er echt geweldig uit!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij moeten nog even wachten op de herfstvakantie, de kids volgende week pas vrij.
    Het is een schitterend kaartje geworden zeg !!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een superleuke kaart!
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel leuk gedaan, grappig ook die vogelkooi, mooi hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi christa
    echt een topper van een kaart,mooi van kleur en gaaf met die kooi
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk vakantie en lekker rustig aan doen. je kaartje is weer super en leuk gedaan. mooie kleurencombi.
    liefs paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. helemaal erg leuk
    mooi van kleur ook

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Christa
    Had hem al bewonderd op je blog dus kan alleen nog maar zeggen super mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een juweeltje heb je ervan weten te maken echt schitterend gedaan.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw Christa wat heb je dat schitterend gemaakt, ik vind het prachtig.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een super mooi kaartje met deze kleuren

    het vogelkooitje er bij super hoor

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit prachtige kaartje hangt bij mij te pronken.
    Wat een super mooi kunstwerkje
    Heel erg bedankt hiervoor

    BeantwoordenVerwijderen