Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

maandag 20 juni 2011

Bild Malarna Mimosa

Ik ben wel niet naar de workshop geweest maar heb toch tussen alle bedrijven door een kaart kunnen maken, ik heb het vanmorgen nog even afgewerkt en hier is het resultaat.
De stempel die ik heb gebruikt is mijn eerste van het merk Bild malarna, zit Mimosa niet schattig op het bankje? Ik denk dat ik weer en favoriete merk erbij heb :). 


Gebruikte materialen:
Het papier is van Kaiserkraft, gemat op cardstok, alle randjes met distress inkt bewerkt en met de hand rondom genaaid met borduurgaren. Ik heb ook nog een hoekje afgescheurd voor het 'oud'effect.
Het stempel is van Bild malarna, gekleurd met derwentpotloden.
Nestabilties label 3, Martha Stewart vlinder pons en EK takjes pons.
En verder versierd met kantje, lintje, roosjes en glitter accenten op de vlinders en op de afbeelding.

Ik wens iedereen nog een hele fijne dag en tot de volgende keer,

Liefs Marlies

9 opmerkingen:

  1. Hoi Marlies....wat een leuk kaartje, ik vnd je details geweldig...het afgescheurde randje, het rond borduren met de hand en de kruissteekjes, alles is zo leuk...

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende kaatr marlies
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt schattig. Mooie softe kleuren.
    De borduursels vind ik ook een leuk idee.
    groetjes
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marlies , wat een allerliefst kaartje !! Dat meisje is super schattig en je hebt haar mooi gekleurd. Leuk met die stiksteekjes EN de kruissteekjes....Het papiuer past erg goed bij de afdruk. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. erg mooi hoor ,ook mooi papier.
    groetjes marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Marlies wat een schatig kaartje en van die ooie setails die kruissteek is ook heel leuk

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een heel lief en mooi meisje op het bankje

    leuk de kruissteek en stikksteekjes er bij

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Marlies wat een mooie kaart en wat heb je dat leuk gedaan met die kruissteekjes.De stempel is ook schattig.
    groetjes paula.

    BeantwoordenVerwijderen