Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

dinsdag 28 juni 2011

Lieffffff

Hallo Allemaal

Ben ik weer met een kaartje van mijn hand ik ben iets te vroeg want Juli is Inky maand bij  Krea"Teja en je kunt deze en andere super leuke Inky stempels bestellen in de webshop. Het papier is van My Minds Eye en in heb de stempel ingekleurt met copics verder heb ik Martha Stewart ponsen gebruikt die heb ik gisteren voor mijn verjaardag gehad ben zo onwijs verwend ik heb ook zo een lieve man hahahaha ik hoop dat jullie mijn kaartje leuk vinden en vind je het kaartje leuk alles verkrijgbaar bij Krea"Teja.
Wens jullie een hele fijne dag en tot de volgende kaart.

Liefs Nellie



17 opmerkingen:

  1. Super mooi kaartje zo vrolijk met al die kleurtjes!
    Nog proficiat met je verjaardag Nellie, wat een super cadeau die pons!
    Fijne warme dag nog,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje! Mooie kleuren heb je gebruikt en het stempeltje is super.. Liefs, Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooie kaart!
    Leuk al die blauwe stippen, de randen en de bloemen.

    Groetjes Alinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad superschattig hoor! En je nieuwe ponsen zijn ook helemaal super! Ben best jaloers :) pff nog zo lang tot ik zelf nog een keer verjaar :)
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nellie nog van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag.
    En die pons is echt super mooi, ik heb hem ook gekregen van een vriendin.
    Je kaartje is weer schitterend!!en die bloemen vind ik ook heeeel moooooi.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat weer een schitterend kaartje Nellie...super! En je pons is echt heel erg mooi... Mijn wish-list wordt alléén maar langeren langer:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt nog gefeliciteerd met je verjaardag en wat een mooie kado'tjes heb je gekregen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Nellie , proficiat nog met je verjaardag. Leuk kado heb je gehad van je mannetje....En ik herken het papier van de workshop-dag. Lieve kaart heb je er mee gemaakt. Hele lieve stempel van Inky en je hebt haar mooi ingekleurd met de Copics. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een vrolijk kaartje!...alsnog proficiat!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. schitterende kaart nellie
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Nellie, wat een poepie...prachtig gekleurd...bij mij komt er nu niet zo veel uit mijn handen...ik hoop dat ik van de week toch nog wat kan maken.

    groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhhhhhh wat een lief kaartje Nellie, geweldig leuk stempeltje. En een hele gezellige kleuren combi.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een lief en mooi kaartje ook de martha steward pons erg mooi

    lekker vrolijk papier en de inki stempel mooi ingekleurd metde copics

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattig kaartje, echt een beauty!!!!
    En wat een super stempeltje, geweldig!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een super fleurig kaartje en zo leuk, prachtig!
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen