Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zondag 19 juni 2011

Mijn verslag van de Workshop-dag








Gisteren ben ik dus in Maarssenbroek geweest bij de Open Dag / Workshop-dag van KrejaTeja. Ik heb er een erg gezellige dag gehad !! En ik heb kennis gemaakt met Mieke en Nellie ; mijn collega-DT-ers bij het KrejaTeja-team. Met Mieke samen heb ik de workshop gedaan. We hebben een erg leuk doosje gemaakt met een kaart erin. Het was wel flink doorwerken om het ( zo goed als ) af te krijgen. Gelukkig kregen we er een byzonder uitgebreide beschrijving bij. Mieke en ik hebben er wel een beetje een eigen draai aan gegeven....En vanmorgen heb ik nog de finishing touch gedaan. Tilda hebben we ingekleurd met de Aquamarkers ; voor mij de 1e keer. Het lijkt een beetje op het inkleuren met de Distress-inkt. De hele dag werden we goed verzorgd door de moeder van Thea ; Corry. ( koffie , thee , fris , lunch , soep ) En ik wil ook even de heerlijke zelfgemaakte cakejes van Paula vermelden !! Na de workshop nog even gewinkeld en daarna weer huiswaarts. Thea , Jan , Paula , Corry en Jacqueline : Bedankt voor de super gezellige dag !! Tot de volgende keer !

10 opmerkingen:

  1. Schitterend!! Zoals ik al bij Mieke heb geschreven..niet te geloven dat jullie dit in een paar uurtjes kunnen!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Christa, ook jou doosje is op jou manier erg leuk geworden. Ik vond het ook een geslaagde dag...gisteravond met de voeten omhoog en vandaag beginnen we met de opruiming... fijne zondag.

    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hem al op je blog gezien hij is zo mooiiiiiiiiiiiii en ik vond het heel leuk je te ontmoeten

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er schitterend uit zeg!! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Christa, ondanks je eigen draai, zijn je projecten prachtig geworden. Het was idd erg gezellig en dank je wel voor je compliment.
    Leuk dat je er was en tot vlug.
    liefs paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook jouw project is prachtig geworden. Fijn dat jullie zo hebben genoten! Ik vond het leuk je weer te hebben gezien.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow echt schitterend gemaakt hoor!
    Je kunt lezen dat je het heel erg gezellig gehad hebt helemaal super!
    Fijne week,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hij is super hoor,en het was echt gezellig bij jullie ,zeker tot een volgende keer.
    groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jou doos is ook super mooi Christa! Ook jammer dat ik jullie niet heb kunnen ontmoeten. Misschien een volgende keer.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. zo super mooi hoor deze doos

    jammer dat jullie zo ver weg zitten ik woon in groningen

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen