Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

woensdag 22 juni 2011

Without text....

SCAN

FOTO


Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien die ik als voorbeeld heb gemaakt voor de challenge van de Dutch Magnolia Lovers ; een challenge-blog waar Thea en ik in het design-team zitten. De opdracht deze keer is : gebruik kraft en een doily.
Tilda is ingekleurd met de Derwents. Wat heb ik verder nog gebruikt : wit en rood cardstock , kraft , Maja-papier , papieren doily , nestability , kruissteekpons , naaimachine , vlinderpons , bloemen-dienamics , splitpennen , houten lieveheersbeestje , stans ijspegels en Magnolia-stans swirl. En ik heb een keer geen tekst op de kaart ; dan kan ik hem voor meerdere doeleinden gebruiken....Misschien vinden jullie het wel leuk om een keer mee te doen aan onze challenge ?? De meeste artikelen die ik gebruikt heb kun je terugvinden in de webwinkel van KrejaTeja. Sinds kort heeft ze ook de kruissteekpons die ik heel veel op mijn kaarten gebruik....Bedankt voor het langs komen ! Ik wens jullie een fijne dag en tot de volgende kaart !

12 opmerkingen:

  1. Wowww wat een pracht kaart en zo mooi ingekleurd een plaatje van een kaart

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wooow Christa wat een beauty van en kaartje.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Christa...het is een schatje...ik kan ook niet wachten om met de pons aan de slag te gaan, maar ik ben een kleine/grote schoonmaak aan het doen in de Krea Teja ruimte en dat kost altijd meer tijd dan je denkt...

    Groetjes Thea

    Voor de dames die de kruissteek pons willen bestellen, hij staat nog niet in de winkel, dus stuur maar even een mailtje...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk kaartje Christa, erg mooi ook!
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Christa,

    wat een mooie kaart is het geworden. Mooi dat je het rustig gehouden hebt met de kleurenkeuze.
    Zo vallen de details extra op.

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart. Vind het stempeltje ook zo lief.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart Christa, hier word je rustig van.
    liefs paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een super mooi kaart.
    groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooierd Christa... Ik ga ook snel een keer aan de slag met deze pons die ik natuurlijk zaterdag ook heb gekocht:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje Christa! Helemaal geweldig :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen