Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zaterdag 4 juni 2011

Groetjes!

Hallo allemaal,

Ook ik wil iedereen welkom heten op de nieuwe -DT-blog van KreaTeJa. 
Ik maak al een tijdje deel uit van het design-team. Thea en Jan hebben besloten om een nieuw blog voor KreaTeja te starten en om het DT-team uit te breiden. 
Ik vind het een eer om hier mijn creaties te mogen laten zien. Wij hebben een prachtig pakket ontvangen, waar wij voorlopig wel mee vooruit kunnen. 
Mijn eerste kaartje is gemaakt met een stempeltje van Motivet, die deze maand in de aanbieding zijn (50 % korting!), voor het inkleuren heb ik Aquamarkers gebruikt en het design-papier is van de nieuwe lijn van Maja. Verder heb ik wat Nestabillities gebruikt en wat bloemetjes.

Dit is mijn resultaat
  
Ik hoop dat jullie mijn kaartje leuk vinden en dat jullie  nog veel inspiratie op doen bij deze nieuwe blog! Vergeet zeker niet om even naar beneden te scrollen om te zien wat voor mooie creaties de andere DT-leden hebben gemaakt!

Groetjes van 

Sjakkie

12 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart ik vind het papier heeeeeel mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart Jacqueline,lief dat beertje,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Jacqueline wat een lieve stempel en zo mooi ingekleurd

    Fijn weekend allemaal

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sjakkie,
    Wat een leuke kaart. Leuk he, weer die Motivet gebruiken. En het Maja Design papier ziet er toch op elke kaart weer anders uit. Nu weer van het mooie weer genieten, doen wij ook !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook hier is je kaart al net zo mooi:-) Leuk hoe het net lijkt of meneer beer in het gras staat!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel lieve kaart Sjakkie, mooi papier is dat he xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat ziet er weer supers uit meid! zag hem net al op je eigen blog :)

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wouw schitterende kaart
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart Jacqueline! prachtig!
    Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt een prachtige kaart Jacqueline!
    Zo lief dat beertje :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Sjak, ik probeer het nog een keer. Wat een prachtig kaartje met dit mooie papier en toch weer leuk zo'n ouder stempeltje.
    liefs Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Jacqueline , wat een lief kaartje met dat beertje ! Je hebt hem mooi ingekleurd met de markers. Ik vind beesten altijd lastig om in te kleuren. Mooie kleurencombinatie ook van groen met licht-blauw. En leuk gedaan met die grasrand. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen