Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

dinsdag 21 juni 2011

Party Time

Hallo Allemaal
Hier ben ik ook weer met een kaartje gemaakt met een leuke Motivet stempel vinden jullie haar niet leuk je hebt gelijk zin in een feestje ik heb weer het mooie Maja Papier gebruikt en heb haar in de hartjes mal gezet knoopjes erop genaaid en haar ingekleurd met copics en al de de spulletjes wie ik gebruikt heb zijn naruurlijk te koop bij Krea"Teja en deze maand zijn de leuke Motivet voor de helft van de prijs als dat niet leuk is .
Ik heb zaterdag middag ook zo heerlijke middag gehad bij de open dag van Thea ik kon helaas niet eerder vanwege een creamatie maar heb de mooie spullen mee naar huis gekregen dus die gaan jullie nog van mij zien hoor .verder wil ik Thea en Jan en Moeder Corry hartelijk danken voor een hele geslaagde middag en ik heb twee van mijn [colegas ]ontmoet hahahah dus in een woord een heerlijke middag en zeker voor herhaling vatbaar .
Ik hoop dat jullie mijn kaartje leuk vinden en wens jullie een hele fijne dag .

Liefs Nellie

11 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje heel mooi ingekleurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nellie , ik vind hem enig !! Je hoort bijna de muziek....en rood/wit/blauw blijft een mooie combinatie van kleuren. En jij bent geloof ik echt iemand van de border-ponsen....hoeveel heb je er wel niet ?? Maar je kunt er wel mooie kaders mee maken. Compliment voor deze kaart en tot de volgende !! Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig kaartje Nellie, je wordt er vrolijk van als je er naar kijkt, super!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi en vrolijk kaartje
    prachtig met die strik er bij


    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterende kaart nellie
    echt super
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke en vrolijke kaart Nellie!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Nellie,

    wat een leuke kaart heb je gemaakt. Heel mooi met de kleuren en de vormen!
    Superleuk stempeltje...

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superssssssssssssssssssssss...

    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi geheel Nellie, en die stempel is ook helemaal vrolijk.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook deze is weer erg mooi Nellie en lekker vrolijk.
    Liefs paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie kaart en mooi kleuren .
    groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen