Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

dinsdag 14 juni 2011

You did it!

Hoi allemaal,
hier ben ik weer ;-)
Deze keer heb ik weer eentje met een
Motivet stempel voor jullie!!

 Ik vind hem heel passend voor een 'geslaagd' kaartje!
En mits de scholen bijna gedaan zijn, hebben we zo'n kaartjes wel
nodig :-) Ik heb dit afdrukje ingekleurd met mijn
nieuwe Aquamarkers, ik vind het best al goed gelukt,
voor de allereerste keer!! En op gewoon papier, want
heb nog niet het juistje gevonden!! :-)
Het papier is van Maja Designs, ook heb ik een papieren 
onderlegger gebruikt! En een bloemetje met een splitpen.

Vergeet niet dat deze leuke stempeltjes nog de hele maand Juni
aan de helft van de prijs zijn !!



Nog een hele fijne dag!!

17 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuk kaartje! Hopelijk zijn deze kaartjes voor veel scholieren nodig.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje, dat komt echt wel van pas deze weken!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk en super mooi kaartje Anneke!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk en vrolijk kaartje en hopelijk kan je er iemand blij mee maken.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje, Anneke...en het kleuren met de aquamarkers gaat je goed af...

    Groetjes Thea

    Ik gebruik zelf altijd cotman papier, dit is aquarel papier die aardig glad is...ik vind dit op dit moment het lekkerste papier wat er is...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anneke , wat een geweldig "geslaagd"-kaartje !! Een hele toepasselijke stempel daarvoor. En wat heb je mooi ingekleurd met de markers....daar heb ik me nog niet aan gewaagd. Erg mooi ook dat zwart met zacht-geel. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Anneke

    wowwwwwwwww meis wat een snoeppie van een kaart en zo mooi ingekleurt super hooren een ""geslaagd"kaartje

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige kaartje met een hele leuke afdrukje.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje en weer met zo'n lief stempeltje!! Super gedaan.. Liefs, Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke kaart Anneke, het stempel is inderdaad heel toepasselijk voor een 'geslaagd' kaart!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk leuk leuk....wat een lieffie! Kleurem met de aquamarkers heb ik nog geen ervaring mee...maar dit ziet er alvast erg goed uit!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. schitterend gemaakt.

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi vrolijk kaartje hoor!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. schitterend kaartje anneke
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dank je wel voor alle leuke reacties en Thea ik ga op zoek naar het papier dat je hebt aangeraden ;) hihi.. Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk kaartje en dat stempeltje past er perfect op. mooi gedaan.
    groetjes paula.

    BeantwoordenVerwijderen