Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

dinsdag 7 juni 2011

Speciaal voor jou


Hallo allemaal,

Hier is dan ook mijn eerste bijdrage voor het nieuwe Krea Teja Team blog. 
Ik ben dolgelukkig dat ik ook ben uitgekozen voor het team en ik hoop jullie te kunnen inspireren met mijn creaties.


Het papier wat ik heb gebruikt is van My Minds Eye - Lime twist, gemat op bijpassend cardstock en alle randjes heb ik met inkt bewerkt. 
Stempel is van Motivet, gekleurd met derwent potloden. En wat heel interessant is: de gehele maand juni zijn alle Motivet stempels met 50% korting te koop bij Krea Teja.  
Merk tekst stempel weet ik helaas niet, ik heb het ooit los gekocht op een beurs.
Verder versierd met bloemen, plakparels en heb ik wat glitters gedaan op de bloemen en afbeelding.

Op de tekst stempel na is alles wat ik heb gebruikt  te koop in de webwinkel Krea Teja.

Liefs Marlies

15 opmerkingen:

  1. Hoi Marlies, het is een schatje je kaartje!
    Heel mooi :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig kaartje, mooie kleuren.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marlies, wat een prachtig kaartje!! Leuke stempel.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterende kaart marlies
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor Marlies, leuke stempel ook.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart Marlies...mooi ingekleurd ook!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super lief kaartje.. De Hilda's blijven geweldig!! xMarley

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marlies , wat is je 1e kaartje voor dit blog leuk geworden !! Lief stempeltje en erg mooi ingekleurd. Het papier is super en je hebt een mooie layout gebruikt voor je kaart. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kleurencombinatie zeg, leuk leuk! Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een schitterende kaart en wat is het stempeltje leuk prachtig ingekleurd

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marlies, wat een super lief kaartje...ik zelf ben weg van dit papier, deze kleuren spreken mij ontzettend aan. Leuk gedaan hoor!!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief en prachtig kaartje Marlies, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een Schitterend kaartje Marlies en Super gekleurd !!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hartstikke leuke kaart hoor!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart en mooie kleurencombi, super kaartje.
    groetjes paula.

    BeantwoordenVerwijderen