Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

vrijdag 3 juni 2011

Knielende Tilda uit de nieuwe sweet rainbow collection van Magnolia

Goedenavond allemaal,

Ook ik ben een lid van het nieuwe design team en ben ape trots dat ik door Thea en Jan daarvoor ben uitgekozen. En ook al had ik, tot vanmiddag, mijn design pakket nog niet binnen...ik wilde wel alvast graag wat aan jullie laten zien.

Vandaag heb ik een kaartje afgemaak met een afdrukje uit de nieuwe sweet rainbow collection van Magnolia. Deze collectie kun je bestellen via de webshop


Ik heb tilda weer ingekleurd met Distress Ink...wat is het toch leuk om te doen:-)
Het papier is van Maja design en ook dit is te koop bij Krea 'Teja'.Verder heb ik een mal van Marianne design en verschillende nestabilitie's gebruikt. Een pons van martha steward, lint, een brad, bloemen van wild orchid crafts. In het midden van de bloementoef zit een bloem die ik heb gemaakt van een stukje gerimpeld kant. Het is weer eens wat anders.


Als laatste heb ik nog een bedel bevestigd aan een rood draadje. Ook voor verschillende bedels kun je weer terecht bij Krea 'Teja'.Nog wat hotfix steentjes en een tekst en de kaart is helemaal af!

Ook wil ik jullie op de hoogte brengen van een ontzettend leuke aanbieding die Thea in haar shop heeft gedurende de hele maand juni. Ze geeft 50% korting op alle Motivet stempels. Dus ik zou zeggen...ga snel een kijkje nemen:-)

Ik wens iedereen een heel fijn en zonnig weekend toe. Ik heb vandaag mijn pakket binnen gekregen en hopelijk kan ik er snel mee aan de slag om jullie nog veel meer moie dingen te laten zien

14 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk en mooi kaartje Mieke! Prachtige kleuren en het stempeltje is heel mooi ingekleurd.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mieke , prachtig kaartje heb je gemaakt ! Jij kon dus niet wachten op je pakket.....je bent gewoon begonnen. Het is ook te leuk ! Ik heb ook al weer een projectje af ; het moet alleen nog op de foto. Maar dat kan zondag pas ; morgen ga ik WS-en in Nieuwegein bij Scrapdelight. Heb er zin in. Fijn weekend ! En veel plezier met je pakket. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Mieke, super prachtig kaartje!
    Hier is mijn kaartje ook klaar :) Die gaat er morgenvroeg op ;) Nog een hele fijn weekend !!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Mieke gefeliciteerd met je nieuwe joppie je kaart is alvast prachtig !!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mieke ik vind je kaartje geweldig leuk , heel mooi ingekleurd, moest alleen wel beetje lachen , zit de tekst stempel nu ondersteboven? hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi, wat een geweldig kaartje Mieke...en je kon maar niet wachten, lol. Ik ben blij dat je pakketje is aangekomen, bij sommige duurt het iets langer we worden af en toe gek van TNT...maar goed je hebt het..en wat heb je hem prachtig ingekleurd, super...

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief en stijlvol kaartje is dit geworden. Echt schitterend zo met dat rood.Je heb erg mooi papier gebruikt.

    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat ziet er super uit mieke. vind je kleurgebruik erg lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtkaart Mieke en je kon niet wachten hahaha ik vind je kaartje schitterend en je kleurwerk prachtig je kaartje is helemaal supers

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een lieve kaart, die bloem vind ik ook heel mooi gedaan, leuke kleuren met elkaar zo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wouw schitterende kaart mieke
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig Mieke, erg mooi kleurwerk weer.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi mieke, wat een prachtig kaartje en wat is het magnoliaatje weer schattig en mooi gekleurd.
    Fijne zondag groetjes paula.

    BeantwoordenVerwijderen