Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zondag 19 juni 2011

Ons project van de workshop dag!

Goedemorgen,

Voor iedereen een hele fijne vaderdag! Wij gaan natuurlijk straks ook op weg naar de opa's om ze eens lekker te verwennen, maar niet voordat ik jullie het project laat zien waar we gisteren aan hebben gewerkt tijdens de workshop dag in Maarssenbroek!

Na een lange rit kwam ik bij de Ark in Maarssenbroek aan en werd er hartelijk welkom geheten! Na persoonlijk kennis gemaakt te hebben met Thea en Jan heb ik ook Paula, Sjakkie en Christa ontmoet. Christa en ik zijn aangeschoven om de workshop te gaan doen. Nellie kwam later die dag ook nog langs om kennis te maken.

We hebben een hele mooie doos gemaakt met daarin een schitterende kaart! Voor iedereen lag er een pakket klaar met materiaal erin en niet te vergeten een hele uitgebreide 'gebruiksaanwijzing'....LOL

Dit is een foto van de doos als hij dicht is

Een foto van de doos open

Dit is de kaart als hij dicht is

En zo ziet de kaart eruit als hij open is

Tilda hebben we ingekleurd met Aqua markers, iets wat nieuw voor me was om te doen.

Christa en ik waren een klein beetje eigenwijs en hebben sommige dingen net even anders gedaan dan de bedoeling was! Thuis moest ik nog een paar hele kleine dingetjes opplakken, maar heb dat wel zoveel mogelijk gedaan met dezelfde materialen. In de kaart kan natuurlijk nog een tekst, maar die laat ik nog even open. Voorlopig houd ik dit schitterend project lekker voor mezelf:-)

Alle materialen die we hebben gebruikt kun je vinden in Thea's webwinkel.

Ik raad iedereen aan die gisteren niet is geweest de volgende keer ook te komen. Het was een hele gezellige dag die tot in de puntjes werd verzorgd. Ook kon je ter plekke nog shoppen in de winkel en wie wil dat nou niet:-)

Ik wens iedereen een hele fijne zondag!

9 opmerkingen:

  1. En zoiets moois in 1 dag gemaakt????? WAUW.....petje af!!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je doos en je kaart is prachtig geworden Mieke. Ik vond het heel leuk dat ik je heb ontmoet.
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Mieke, ik vond het ook erg gezellig gisteren...en vond het helemaal super dat je zo een lange reis gemaakt heb hiervoor...je doosje en kaart is prachtig geworden en leuk dat je je eigen draai eraan gegeven hebt...
    Het is ook fijn dat bijna iedereen het af heeft gekregen, dit is wel zo leuk...
    Nog een fijne zondag...

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een gaaf project....en dat in 1 dag....complimenten....ik hou de volgende datum in de gaten!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Had het bij Mieke al op haar blog gezien, maar het is een erg mooie creatie geworden.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wouw wat een schitterend doosje en kaart mieke
    echt super
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende Creatie complimentjes en vond het heel leuk je te hebben ontmoet was een gezellige dag

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mieke, je creaties zijn erg mooi geworden. Het was idd erg gezellig en leuk dat ik je heb leren kennen. Fijn dat je er zo'n stuk rijden voor over had.
    liefs paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooie doos Mieke! Jammer dat ik er niet was maar tot een volgende keer!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen