Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zaterdag 11 juni 2011

Workshop & Open Dag op 18 juni

Bijna is het dan zo ver, nog 1 weekje wachten en dan organiseren we onze 2e workshopdag.  We hebben er enorm veel zin in. Op donderdag hebben Paula en ik alle pakketten gemaakt, dus die staan klaar. Dit weekend gaan we de beschrijving maken en dinsdag ga ik met Paula en Sjak de workshop nog even oefenen. We zorgen dat jullie het project op de workshopdag helemaal klaar mee naar huis nemen. 

Hier beneden zie je een SNEAK PEAK van ons workshop project ....lijkt je dit leuk?...heb je zin om nog een dagje lekker te knutselen? of in ons winkeltje te shoppen?...meld je dan hier aan.  ...er zijn nog maar enkele plaatsen beschikbaar...

Op dezelfde dag en op dezelfde locatie (de "Ark" in Maarssenbroek) vindt onze Open Dag plaats. Een deel van ons assortiment staat voor jullie uitgestald. We zullen weer de nodige spectaculaire kortingen hebben. Nieuwe producten worden dagelijks afgeleverd, dus kunnen we jullie het nieuwste van het nieuwste laten zien. A.s. dinsdag verschijnt onze nieuwsbrief waarin we je alvast een voorproefje geven van de kortingen en nieuwe artikelen die we allemaal binnen hebben en nog hopen te krijgen. Nog geen nieuwsbrief ? Op onze website kun je je hiervoor aanmelden.
En we hebben weer iets exclusiefs van Magnolia binnen gekregen ......
Kom je naar onze Open Dag ? Wil je heel graag iets hebben ?  Bestel het alvast via de webshop. Wij nemen het dan mee naar de Open Dag, ook al omdat we niet alle artikelen bij ons zullen hebben. Betalen doe je uiteraard pas op 18 juni. Voor alle informatie over de Open Dag kun je op onze website kijken.


We begroeten jullie graag op zaterdag 18 juni a.s. De koffie is zo gezet.


Groetjes,
Thea

5 opmerkingen:

  1. Ik zal er in ieder geval zijn ! Ik heb er al zin in....ook leuk om een aantal collega-DT-ers te ontmoeten. Tot dan ! Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik zal er zijn Thea en verheug me erop leuk om iedereen in het echt te ontmoeten gezellie
    tot Zaterdag

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh het lijkt me echt super gezellig :) Spijtig dat ik niet kan komen! Volgens mij wordt het zaterdag een heel succes!!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer genoeg kan ik er niet bij zijn maar hopelijk wel een ander keer, lijkt me erg leuk om jullie in het echt te ontmoeten!
    Allemaal heel veel plezier.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thea, dit is weer een beauty van een kaart, maar dat wist je al.
    Ook ik zal er zijn zaterdag (met cakejes) lijkt me leuk iedereen te zien. hahahaha
    liefs paula.

    BeantwoordenVerwijderen