Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

maandag 13 juni 2011

Time to Celebrate

Hallo allemaal,

Hier weer een kaartje van mijn hand. Het  pakket dat we van Thea en Jan hebben gekregen is zo leuk, dat ik er steeds weer mee aan de slag wil.  Dit kaartje is gemaakt van de nieuwe lijn Maja design-papier en het stempeltje is van Motivet (deze maand in de aanbieding met 50 % korting) die ik heb ingekleurd met de Copics. Verder heb een Doily-stans gebruikt en wat bloemetjes en de takjes zijn gemaakt met een stansje van Marianne Design.


Ik ben natuurlijk heel benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden.
Misschien zie ik jullie wel op de Workshopdag aanstaande zaterdag in Maarssenbroek. Het project dat er wordt gemaakt is super gaaf!!

Tot de volgende keer 


15 opmerkingen:

  1. Hoi Jacqueline,wat een prachtig kaartje heb je gemaakt.
    Het papier is inderdaad super gaaf en die stempels zijn ook heel leuk.
    Fijne dag groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart!! Het lieve stempeltje heb je erg mooi ingekleurd! Het papier is erg mooi en de doily springt er echt uit.. liefs, Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwwwwwwww wat gaaf sjakkie, echt super.
    heel leuk gedaan zo met dat blauw.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jacqueline , mooi kaartje heb je weer gemaakt met de spulletjes uit het pakket. Ik vind dat stempeltje erg lief en mooi ingekleurd met de Copics. Ik zie je as. zaterdag !! Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje zo in het blauw zeg!Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De kaart ziet er prachtig uit!
    Erg mooi met al die blauw tinten!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat alweer een mooie kaart Jacqueline...mooie kleuren heb je gebruikt!
    Ik ben erbij zaterdag...ik kan niet wachten:-) Ik moet alleen wel voor dag en dauw gaan rijden wil ik er op tijd zijn, maar we moeten er wat voor over hebben!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk zeg! in deze kleur. ik neig altijd naar roze :) haha super leuk gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sjakkie, wat een schatje...en toch maar kraft papier gebruikt, of was die alleen maar voor de foto, whahaha...je kan het niet laten he!! op de één of andere manier moet je kraft gebruiken...je kaartje is leuk geworden hoor...

    Groetjes Thea en tot dinsdag...maak je borst maar vast nat voor je oefen kaart...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt! Heel mooi papier en een prachtige doily! Geweldig geheel!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schitterende kaart
    erg leuk gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lief kaartje Sjakkie! Zo mooi :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schatje Sjakkie ik vind alles zo mooiiiiiiiiiii passen een dotje en schitterend gemaakt

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is mooi geworden Sjakkie. Als het stempeltje ingekleurd is ziet het er toch weer heel anders uit.
    liefs Paula.

    BeantwoordenVerwijderen