Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

woensdag 1 juni 2011

Sailing by to say hi ....



Allereerst : Alle volgers die ons vandaag al hebben gevonden ( en die nog gaan komen ) Van Harte Welkom op dit nieuwe blog !! Ik weet zeker dat jullie hier heel veel inspiratie gaan op doen....Wij van het designteam gaan in ieder geval ons best doen om hier met regelmaat nieuwe kaarten en andere creaties te plaatsen. Ik ben zo blij dat ik gekozen ben voor dit nieuwe design-team , dat ik vandaag meteen een kaart heb gemaakt voor dit blog. Het is een stempelafdrukje van een al wat oudere Magnolia , maar nog steeds erg leuk om te gebruiken en ook nog steeds verkrijgbaar bij Krea Teja. Ik heb er voor gekozen om Tilda in te kleuren met de Derwents. De cirkel waar ze in geplaatst is heb ik gemaakt van karton met daar om heen een gehaakt randje ( mijn eerste haak-poging....). In de gaatjes heb ik splitpennen gedaan. De basis voor de kaart is wit cardstock , met daarop blauw designpapier en kraft. Dit heb ik doorgestikt met de naaimachine. Daar boven op 2 stukjes designpapier en een stukje jute. Het prachtige designpapier is trouwens van Maja-design ; Life by the sea. ( Krea Teja ) De randen van het papier zijn met de distresser bewerkt en met distress-inkt ( Vintage Photo ). Ik heb het kaartje verder opgeleukt met de volgende spulletjes : zeester-embelli ( Krea Teja ) , vogel-embelli , echte schelpjes , flesje met flessepost , hartjes-pons , kruissteekjes-pons , lint en touw ( Krea Teja ), droplets en de tekst is in Word gemaakt en uitgeprint.
Ik heb met veel plezier vandaag aan deze 1e kaart gewerkt ! Ik hoop dat jullie hem leuk vinden. Hieronder plaats ik nog een close-up van de ingekleurde Tilda. Ik wens jullie een heel fijn en creatief Hemelvaart-weekend ! Tot de volgende kaart.



11 opmerkingen:

  1. Hoi Christa, je bent de eerste...wat super zeg!! en wat een geweldige kaart heb je gemaakt met zoveel leuke details en met die leuke pons...ik kan niet wachten tot ie bij me binnen komt...
    Dat flesje is zo leuk...en ben je even naar het strand geweest om schelpjes te zoeken voor dit kaartje,hihihi. kortom...prachtig kaartje

    Groetjes Thea

    En wat goed van je dat je zo een mooi rondje hebt gehaakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit ziet er zeker heel mooi uit. leuk al die details :)

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Christa

    wat een beaty van een kaart en wat een leuke details ik vind hem schitterend.

    Echt een Zee kaartje hahahah

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Christa wat een geweldige kaart heb je gemaakt met zoveel leuke details! Prachtig!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow christa die is super leuk ook het papier wat er bij gebruikt is , een toppie keuze hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaartje is heel leuk en super mooi Christa.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi dit zee kaartje Christa!!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Christa, leuk al die kleine details!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. SCHITTEREND en wat zitten er veel leuke embellies op, smullen!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. schitterende kaatr christa
    echt super
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Christa, wat een super mooi kaartje met zoveel leuke details, past leuk bij het stempeltje.
    fijne zondag groetjes Paula.

    BeantwoordenVerwijderen