Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

woensdag 29 juni 2011

Kadoosje ....







Vandaag wil ik jullie een klein doosje laten zien dat ik gemaakt heb met een mal van Rayher ; te koop bij KrejaTeja. Het is super gemakkelijk te maken en ideaal als je snel een kado-verpakking nodig hebt. Ik heb het van Kraft-papier gemaakt en bekleed met papier uit mijn rest-bak. Bovenop zit een bloem gemaakt met een stans van Tim Holtz ; ik heb er nog een knoopje opgeplakt. Lintje om het doosje , bloem erop en klaar is Christa. Het moet wel een klein kadootje zijn dat je er in stopt .... het is geen groot doosje ( diameter bloem is 6 cm. ). Maar wel erg leuk om te geven !! Bedankt weer voor het langs komen en tot de volgende kaart !!

11 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig doosje Christa en die rozet erop is super mooi!
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw....wat een gave rozet is dit zeg! Je doosje in het geheel natuurlijk ook hé:-) Ik ben aan het stoeien met mijn vogelhuisje....
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super leuke doosje met een prachtige rozet erop! Leuk om er geld of zo in te doen als cadeautje.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat super zeg! Ik ben onder de indruk!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterend doosje christa
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi doosje met een prachtige bloem...wat een grappige handtekening heb jij!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wooow, wat een mooi doosje en de rozet is PRACHTIG!!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooiiiiiiiiiiii doosje en die rozet erop prachtig

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk dit doosje! En die rozet is prachtig :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een enig doosje is dit zeg!! Echt super leuk! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen