Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

woensdag 8 juni 2011

Geluk!

Hallo allemaal,

Wisten jullie dat je bij KreaTeja ook leuke malletjes kunt kopen voor leuke doosjes?
Ik heb voor mijn project gebruik gemaakt van zo'n malletje, deze is van Rayher.
Het papier is van EchoPark en ik heb een mini-Magnoliaatje gebruikt, want het is geheel is niet zo groot.

de voorkant:

de zijkant:

Voor het versieren van het kleine vogelhuisje heb ik een stans van Magnolia gebruikt en wat bloemetjes. Voor het inkleuren heb ik de Copics gebruikt.

Tot de volgende keer,
Groetjes van 

Sjakkie


10 opmerkingen:

  1. Super leuk dit huisje :)
    Mooi gedaan!!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Had hem al gezien op je eigen blog maar nogmaals ik vind hem super mooi geworden! Erg mooi papier en Tilda ziet er mooi uit.. Liefs, Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jacqueline , wat een ontzettend schattig huisje !! Leuk om kado te doen aan iemand die gaat verhuizen....Ik wist niet dat daar ook al een mal voor is. Tilda heb je mooi ingekleurd met de Copics. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig vogelhuisje.
    Met de mini magnolia voorop is hij super geworden.

    groetjes
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je huisje is super schattig met kleine tilda erop. Het ziet er erg mooi uit.
    liefs paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wowwwwwwww ik zag hem al op je blog wat een schattig vogelhuisje mooi gemaakt en die lieve kleine Tilda erbij supers

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig huisje.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een super leuke huisje heb je gemaakt!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schitterend vogelhuisje
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen