Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

donderdag 23 juni 2011

Forever Friends beertje!


Hoi allemaal,
hier ben ik weer!!
En deze keer weer eens met een mannenkaartje,
in mijn pakketje van Krea Teja vond ik deze
lieve beertjes van Forever Friends.
Deze zijn echt geschikt voor een mannenkaartjes vind ik!
En die komen we nu toch eenmaal te kort (ikke toch) hihi...
Dus de perfecte gelegenheid om eens een leuke kaart
te maken :-)


Het papier dat ik heb gebruikt is van Echo Park,
ik heb het beertje ingekleurd met mijn copics.
Het rondje heb ik uitgestanst en een leuke teksstempel voor gebruikt,
nog wat knoopjes en bloemetjes, ...


Nog een hele fijne dag!

11 opmerkingen:

  1. Hoi Anneke , wat een lief kaartje is dit met dat schattige FF-beertje !! Je hebt hem mooi ingekleurd met de Copics. En het papier is ook uitermate geschikt voor een mannenkaart. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje en wat een geweldig leuk stempeltje! Echt iets voor mij als liefhebber van fietsen. Vanavond even niet, buien en harde wind hier "boven". Ga straks lekker naar Roden m'n nieuwe bril halen en daar zit ook een hobbywinkel, hi hi.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk mannenkaartje Anneke, erg mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje Anneke echt een stoere mannen kaart

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een lief stoer manneke
    leuke kaart
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een stoere jongens kaart, Anneke...
    Mooi ingekleurd...

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke mannenkaart en ja deze komen we altijd te kort.
    groetjes marian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zeker een leuke mannnen kaart

    ja die blijven altijd een probleem he

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  10. schitterende kaart anneke
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen