Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zondag 5 juni 2011

Hi There

Hallo,

Hier ben ik dan met mijn 1e kaartje op de nieuwe blog. Het is eindelijk gelukt na een hele middag ploeteren op de computer, ik ben hier namelijk niet erg goed in en heb dan weinig geduld. Dus hij
vloog bijna door het raam, echter toch maar door gezet haha.

Het is een jongenskaartje geworden en voor mijn doen vrij rustig omdat je voor een jongen toch niet zo heel veel frutsels erop kunt doen.

Het scrappapier is van Maja (in the country), de broekzakmal van Joy, de stempel van Motivet
die Krea Teja de hele maand juni in de aanbieding heeft.

Het plaatje heb ik ingekleurd met de copics en verder nog wat dew drops, bloem e.d. opgeplakt.
Dit is bijna allemaal te koop bij Krea Teja.

Fijne zondag nog allemaal,

liefs Paula.

15 opmerkingen:

  1. schitterende kaart paula
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wowwwwwww wat een schatje Paula je kan er wat van en toppertje

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Paula de stempels zijn inderdaad erg leuk.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super stoere jongenskaart heb je er van gemaakt.
    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi paula, leuk je weer hier te zien, mooie kaart heb je gemaakt, heel leuk xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He daar is ie dan je eerste creatie voor het nieuwe blog. Hij is leuk geworden met dat broekzakje en een tekst labeltje...en wat is ie mooi ingekleurd.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi hoor Paula.
    Leuke jongenskaart.
    gr.Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart Paula!
    Schitterend gedaan :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een super mooi kaartje Paula, zo schattig. En je had me best eerder mogen bellen hoor, dan had ik het strijkgoed wel laten liggen ha,ha!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat eeen ontzettend lief en mooi kaartje. Ik vind het stempeltje dat je gebruikt heb super leuk en de kleuren die je daarbij uitgezocht heb passen daar ook nog eens super bij. groet Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke stempel is dit,past helemaal bij het weer van vandaag. Ik had dat broekzakmalletje al eens in een wi kel gezien, maar zie nu pas wat een leuke dingen je daarmee kan doen. Papierkeuze is supermooi.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Paula , heel erg leuk geworden , jouw 1e kaart op ons blog. Ik vind de kleurencombinatie van groen en blauw erg mooi en uitermate geschikt voor een jongenskaart. En leuk is die broekzakmal , he. De afbeelding is erg lief en je hebt hem mooi ingekleurd. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Paula,lief die stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt met je pakket! Erg leuk om te zien dat jouw inhoud heel anders is als die van mij:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat gaaf dat zakje op je kaart! Ook een ontzettend lief stempeltje.. xMarley

    BeantwoordenVerwijderen