Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

vrijdag 24 juni 2011

SWEET 14 ....



Vandaag wil ik jullie deze creatie laten zien. Ik heb het gemaakt voor onze oudste dochter die as. maandag alweer 14 jaar wordt ! Waar blijft de tijd ....De basis is iets wat ik ooit bij een tuincentrum heb gekocht ; in het hartje kun je met een ijzeren pin een appel klemmen en dan buiten ophangen voor de vogels. Maar dat is natuurlijk zonde....je kunt er veel leukere dingen mee doen. Pimpen bijvoorbeeld. Ik heb hem eerst een beetje opgeschuurd. Het Forever Friends beertje op wit cardstock geplakt en achter het hartje geplakt. Het beertje is ingekleurd met Distress-inkt ( Vintage Photo en Tattered Rose ). Het hartje heb ik ingekleurd met de Twinkling H2O ( Hot Cinnamon ). En daarna heb ik het geheel versierd met van alles en nog wat. Hekjes-stans van Magnolia , vlinder-stans van Cheery Lynn , houten tak , bosje bloemen , bloemen-pons , plak-parels , lieveheersbeestjes , kant , tule , twine , 2 kleine roosjes , 2 parel-takjes ( ik weet niet hoe die officieel heten....) , 2 kleine hartjes en de tekst is in Word gemaakt en uitgeprint. De meeste dingen die ik gebruikt heb zijn dus te koop in de webwinkel van KrejaTeja. Noortje heeft hem al gezien en ze vind het helemaal geweldig !! Het krijgt een mooi plekje op haar buro ; maar voorlopig staat hij nog hier beneden te pronken. Bedankt weer voor het bezoeken van dit blog. Vergeten jullie de gave candy niet ?? En tot de volgende kaart !!

19 opmerkingen:

  1. Alvast gefeliciteerd met je dochter Christa! En wat een schitterende creatie heb je ervan gemaakt, echt super mooi!!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alvast van harte gefeliciteerd met je dochter. En ik denk dat ze hier heel erg blij mee zal zijn.
    Ik vind hem super.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan me goed voorstellen dat ze er blij mee is, want hij is schitterend geworden Christa!
    Hij is helemaal af!!!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wouw, ik heb er geen woorden voor dan alleen wouw....je dochter is een geluksvogel....
    Hoe ging het met het inkleuren met de H2o, het ziet er in ieder geval super uit en dat voor een rode kleur, dit is altijd al moeilijk.
    Alvast hieperdepiep voor je dochter, want dat ga ik maandag vast weer vergeten...

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Thea , het inkleuren van het hart met de H2O ging eigenlijk best goed. Achteraf had ik hem misschien iets minder fel rood willen hebben....maar van rood pak je al gauw teveel. En klopt het dat dat spul keihard is in het potje ?? Ik moest er best veel water bij doen. Dank voor de felicitaties. Fijn weekend ! Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zeg in een woord schitterend en je kleuren ik ook supers
    En alvast van harte gefeliciteerd met je dochter fijne dag .

    Lifs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi gedaan! prachtige kleuren.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel mooi gedaan hoor

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wouw schitterend gedaan
    echt super
    alvast gefeliciteerd met je dochter
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. o die is SUPER mooi !!!

    alvast gefeliciteerd met de jonge dame hihi gaat hard he

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super gave creatie Christa, zo leuk en zo schattig. Alvast gefeliciteerd met je dochter.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Al vast proficiat met je dochter Christa, wat worden ze snel groot hè! Die van mij is ook al 14.
    Schitterend dat kunstwerkje van je, kan me voorstellen dat ze er blij mee is.
    Geniet van het weekend,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wow ik vind hem super ,kleur bloemen,goede afstemming op elkaar,enalvast gefeliciteerd met je dochter.
    groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw Christa, daar zal je dochter wel heel blij mee zijn!! Wie niet :-) hihi.. Echt prachtig gemaakt!!
    GRoetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Christa,

    wat een super leuk persoonlijk cadeautje voor je dochter! Leuk is dat hè, dat je alles anders bekijkt als je het scrapvirus te pakken hebt....

    groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat mooi Christa, ik snap dat ze er blij mee is.
    Alvast gefeliciteerd met je "grote" dochter en een fijne dag maandag.
    Fijn weekend paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wow, echt prachtig!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  18. oh.. deze is ook wel super sweet zeg!

    BeantwoordenVerwijderen