Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

vrijdag 10 juni 2011

Have a berry nice day....



Ik heb weer een kaartje voor jullie....De stempel is er eentje uit de allernieuwste serie van Magnolia ; te koop bij KrejaTeja. Aan papier heb ik gebruikt : rood , wit en blauw cardstock , kraft en 2 designvellen van het prachtige Maja-papier ( KrejaTeja ). Wat heb ik verder nog gebruikt : rand-pons Martha Stewart , hartjes-pons , kruissteek-pons , hekjes-stans van Magnolia ( KrejaTeja ) , bloemen-stans ( Dienamics ) , lieveheersbeestje , splitpennen , naaimachine en de tekst heb ik in Word gemaakt en uitgeprint. Tot de volgende kaart !!

15 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke kleuren combinatie (Rood/wit/blauw) heb je gebruikt. En weer die pons(probeer je me jaloers te maken, hihihi), hij is gewoon super. Leuke details. Bij jou staat zeker de naaimachine op tafel he!! je gebruikt hem zoveel, en ik vind dat super, moet dat ook maar eens vaker doen, alleen moet ik hem weer helemaal uit de kast halen en daar heb ik dan weer geen zin in, net als de cricut...stom he!!
    Je kaartje is weer mooi geworden....

    groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Thea , je had die pons toch gevonden via internet ?? En de naaimachine staat hier idd. gebruiksklaar ; er wordt tegenwoordig alleen papier mee genaaid. En heb jij de Cricut ............?????????? Gebruiken !! Dat is toch super. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Christa, wat een geweldig mooie kaart is dit geworden. Schitterende kleuren en prachtige details die mooi bij elkaar passen. Ik ben jaloers op je. Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Christa,
    Waar kan ik die kruissteekpons kopen? Vind 'm super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje! Lief stempeltje en ook prachtig gekleurd.. het hekje is erg mooi! Super papier ook.. xMarley

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ohhhhhhh wat een mooie kaart Christa en zo mooi ingekleurt echt een toppertje

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje die randpons is heel mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Christa ,ziet er super leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wooow wat een prachtige kaart Christa en de kleuren combinatie , echt super!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Voor Helga en alle andere geïnteresseerden deze pons is binnenkort bij ons Krea Teja te koop....wat ie moet gaan kosten weet ik nog niet...we denken dat ie eind volgende week hier is.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Christa, wat heb je weer een mooie kaart gemaakt meid! Heel erg leuk dat rood en blauw bijelkaar... Ik heb er ook bijna eentje af...ik denk morgen!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Christa! Hele mooie zomerse kleuren en zoveel mooie details!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuk kaartje Christa. Kraftpapier is echt mijn favoeriet en wat die stans betreft hij is echt erg leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is echt weel geweldig Christa!
    Heel mooi kaartje :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaartjes, fyne zaterdag met kinderen, Groetjes uit Belgie

    BeantwoordenVerwijderen