Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

donderdag 23 juni 2011

Is het geen tijd voor de zomer???

Hallo allemaal,


Ik heb eindelijk weer een kaart af kunnen maken en dit is hem...heerlijke zomer kleuren. En zeg nou zelf...laat de zomer nu maar komen, toch?


Het is Tilda uit de nieuwe collectie en ze is ingekleurd met Copics. Daar moet ik toch echt een keer een lesje in gaan volgen voor een mooier resultaat:-) Ze is uitgesneden met de nestabilitie label 20. De kaart is gemaakt op paars cardstock en het designpapier komt uit een paper pad van basic grey sugar rush. Verder heb ik gebruik gemaakt van een randpons van Martha Steward en de mooie swirls zijn gemaakt met een Doohickey van Magnolia. De vlinders heb ik gemaakt met mijn nieuwe stansjes van Cheery Lynn. De bloemen zijn van wild orchid crafts, de grote groene heb ik zelf gemaakt en bewerkt met stickles. Als laatste nog wat hotfix steentjes, strik, bedel, kwastje en pareltjes.


Scrol ook eens verder naar beneden om te kijken wat de andere leden van het DT hebben gemaakt...het zijn stuk voor stuk juweeltjes!

Voor de mensen die nog niet mee doen met de grote candy die je hier kunt winnen, je hebt nog tot 1 juli de tijd.
Ook alle Motivet stempels zijn deze maand in de aanbieding...je krijgt maar liefst 50% korting... Ga dus snel een kijkje nemen.

Een fijne dag allemaal...

11 opmerkingen:

  1. wauw meike

    wat een mooi kaartje prachtige kleuren en detai,s ook sw vorm van spelbinders heel mooi

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mieke , wat een prachtige kaart heb je gemaakt !! Een hele mooie kleurencombinatie ; paars met groen. Tilda heb je mooi gekleurd met de Copics. En leuk zijn ze , de vlinders !! Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk zomers kaartje, prachtige kleuren en mooie details, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohhhhhhhhhhhhh Mieke wat een schatje en wat een mooie kleuren ik vind hem prachtig

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart. Mooi van kleur ook.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Mieke, echt mooie kleurtjes in die paperpad, heb hem ook nog ergens tussen liggen(lol)En ik vind je kleurwerk er goed uit zien hoor.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Mieke, volgens mij wist jij gewoon dat het volgende week echt zomer weer wordt, hihihi, met dit kaartje. Hij is prachtig...leuke he!! die vlinders...

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow helemaal mijn kleur,ik vind haar super.
    groetjes marian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schitterende kaart mieke
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een vrolijk kaartje Mieke!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen