Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

donderdag 9 juni 2011

Fun at the beach!



Hoi allemaal,
hier ben ik weer met mijn 2de kaart :-)
Deze maand heeft Krea Teja een super leuke actie
alle Motivet stempels zijn aan 50% korting, als dat niet
leuk is?! En het zijn echt een schatjes!

Daarom heb ik ook voor mijn kaartje gebruik gemaakt,
van deze lieve stempel! Ik vind hem echt geweldig,
die lieve schildpadje dat met veel plezier op het strand zit :-)
Ik heb hem ingekleurd met copics, het papier komt uit
de nieuwe Maja serie genaamd " Life by the Sea ".
Ook heb ik gebruik gemaakt want touw en een charm,
die allebei te koop zijn bij Krea Teja.
De schelpjes heb ik uitgesneden met mijn cricut en
versierd met een plaksteentje!


Nog een close up van de stempel die je hier kan vinden!
En die nog de hele maand Juni te koop is aan de helft van de prijs
zoals alle andere Motivet stempels!! Dus sla je slag zou ik zeggen ;-)


Nog een hele fijne dag!


9 opmerkingen:

  1. Anneke, wat een schatje is het geworden! Heerlijk hoe hij in het zand zit te spelen en erg mooi ingekleurd!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anneke , wat een ontzettend schattige stempel is dit !! En wat een heerlijk zomers kaartje heb je er mee gemaakt. Prachtig papier en leuke details heb je toegevoegd. ( ik ben jaloers.....jij hebt de Cricut !! ). Het schildpadje is erg mooi ingekleurd met de Copics. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart. Hij is echt in z'n nopjes met zijn zandkasteel.
    Leuk papier.

    groetjes
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje zeg ....echt een vakantie kaartje.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje Anneke je heb meteen zin in vakantie super hoor
    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele leuke en vrolijke zomerkaartje Anneke!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Och, wat een schatje is dit!
    groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje, Anneke. Zo krijgen we allemaal zin in onze vakantie, want dat gaat ook al weer opschieten...ik heb ook een cricut maar ik gebruik hem nooit....stom he!! want je kan er zulke leuke vormen uithalen, zoals op jou kaartje...

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Anneke wat een leuk zomers kaartje. je krijgt zin in de vakantie hiermee.
    liefs Paula.

    BeantwoordenVerwijderen